Året börjar gå mot sitt slut.....

Nu är det inte långt kvar på 2008, har jobbat årets sista dag. Det var riktigt lugt och skönt, inte så att jag inte hade något att göra för jag hade fullt upp. Men jag var den enda som jobbade i dag på kontoret och alldeles i ensamt majästät fick jag sitta där och jobba undan sånt som samlats på hög och beta av det nya som kom in.
Vid 13.30 packade jag i hop och sa tack och hej till jobbet för det här året.

Det börjar vara någolunda friskt här hemma så det är hoppfullt att det blir ett praktfullt nyårsfirande i morgon i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Katja

Gott nytt år på er!! Hoppas ni får vara friska så ni kan njuta av början på det nya året.

Massa kramar Katja med familj.

2008-12-31 @ 22:18:40
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gott Nytt år !! Hoppas ni hade en kul kväll igår!

Kram // Sofie

2009-01-01 @ 12:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0