Det blev aldrig ljust

Idag har det varit en riktigt ruggig dag, en såndär dag när man inte förstår att det faktiskt är dag för det blir aldrig ljust. Nä hu för detta mörker, det får en ju att tappa livsgnistan helt.

Grabbarna här hemma var lite krassliga i dag så de fick hålla sig hemma från jobb och dagis. Så det blev hastig omplanering här i morse. Nicke hemma och vabbar med Emil och JAG skulle lämna Gry på dagis.....Ja det var bara att lägga på ett kol för att hinna i tid till jobbet. Och 5 min innan dagis öppnar så står jag där och undrar när de tänkt släppa in oss. Och söta som de är så släppte de som var där in oss trotts att de egentligen inte öppnat och jag han med den buss som jag hade tänkt och kom i tid till jobbet.

Hämtade Gry lite tidigare och så tog hon och jag oss en eftermiddag för oss själva och gick till biblioteket och läste och lånade böcker innan vi gick hem till våra sjuklingar. Den lilla var vid ganska gott mod men den större såg lite hängig ut. Och som status är i nuläget så blir det dagis för båda barnen och nerbäddad i sängen för deras pappa i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0