ETT STOOORT GRATTIS

Idag är det inte vilken dag som hellst. För det är världens finaste, goaste, raraste, snällaste, busigaste och underbaraste killes födelsedag i dag. Fyra år blir han i dag min lilla älskade Emil.
Det är med stolthet och värme jag sett på honm i dag och med ett växande mammahjärta. Och glädjen över hans födelsedagspressenter gick inte att ta miste på.
Igår sa han till mig:
-Mamma det finns bara tre saker som jag önskar mig, en radiostyrd ferrari, en Star Wars film och en Iron Madien film.
Och jag undrade om jag missat något om det egentilgen inte var 10 år han fyller och inte 4......
Nu är han en lycklig ägare till en radiostyrd ferrari och en Iron Madien film, resten kommer nog med tomten. Förutom det så fick han ett par riktiga stor-kille handskar som han också önskat sig. Och de blev han så glad över att han sa att de skulle han inte ta med till dagis för där skulle de bli smutsiga. Jag ska lägga dom i en påse och bära runt dom! sa han i morse.
Och en blå vind fleece kom på posten från farmor, också den blev han jätte glad för och ville genast ta den på sig.
En så fin och stor kille och på söndag väntas kalas i stora mått.




   

Kommentarer
Postat av: Oliver

Grattis i efterskott Emil! hurra hurra!

2008-12-13 @ 13:26:17
URL: http://oliver07.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0