Helgen är här

En ovanligt lugn fredag på jobbet hade vi idag. Så vi unnade oss en lååååång lunch och pratade strunt med våra kollegor, personalvård kallar vi det. Saker som jag ska ha gjort klart till 12 december har jag redan fixat.....så alla kommer att få rätt lön även i december månad. Så nästa vecka kan jag helt ägna mig åt det som jag faktiskt är anställd som.....bemmanna avdelningarna med personal. Fast det har jag ju förstått nu att det är en väldigt liten del av mitt jobb som bemanningsassistent.

Och i går GLÖMDE jag att jag skulle fixa julskinka!!!!!!! Så idag får det bli det till middag i stället, grisens rumpa ligger nu i ugnen och snart ska vi få sätta tänderna i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0