Jag har fått en award.

Min älskade vän  Katja har tilldelat mig denna award med mottiveringen:
För att du och din blogg alltid finns där. En trygghet som bara en bästa vän och hennes blogg kan ge :-)





"Denne bloggen investerer i och tror på närhet -närhet i rum, tid och forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og söte og föremålet er att finne og att vare vänner. De er icke opptatt av utmerkelser og selvhävdelse. Vår håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet vill ena mere vänskap fortplante sig. Var venlig och giv lite extra oppmerksamhet till disse. Giv denne utmerkelse till åtta bloggare och inkludera texten i deras utmärkelse"


TACK! Säger jag och torkar bort en tår.

Nu är det tänkt att jag ska ge den vidare till åtta stycken, men så kommer inte att ske. Av den enkla anledningen att jag följer väldigt få bloggar numera. Men två stycken ska få den i alla fall.

Först och främst går den tillbaka till Katja för att hon är den hon är, min bästa vän. Och tack vare hennes blogg kan jag alltid vara nära trotts det långa avståndet mellan oss.

Och sen går den till en otroligt fin och vacker ung kvinna, Hanna. Som har det ganska tufft och behöver allt stöd som går att uppbringa i kampen mot hennes ätstörning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0