Julen i bilder

Lite bilder fastnade allt i kameran också.

På landet har man inte det så varmt inne....så på med fleecen.



Dags för julfrukost med tomtegröt och dopp i grytan, Emil är inte helt pigg.



Gry undrar var gröten är.........



Julfin vid granen.



Mina fina killar.



Dags för Kalle.



Vi väntar på tomten.



Och tillslut knackade det på dörren



Efter julklapparna så var Emil helt slutkörd.



Vi åt lite till......



Gry matade morfar med choklad puffar.



Nicke och jag.





Kommentarer
Postat av: Katja

Åh gud vad avis jag blir. Det ser ut som en perfekt jul ( ja om stackars Emil hade varit frisk oxå ) med tomte och hela köret. Usch vad jag längtar efter svensk jul nu. Nästa år!

2008-12-26 @ 21:31:31
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Katja

Du har fått en award hos mig!

2008-12-27 @ 00:09:43
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja bortsett från att Emil blev sjuk, så var det en helt perfekt jul. Lugnt, behagligt, god mat och framförallt en underbar familj omkring en.

2008-12-27 @ 15:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0