En bra dag på jobbet.

Kännde mig som ett ras när jag vaknade i morse, har sovit jätte dåligt och vaknade redan vid 5-tiden och låg sen bara och kolla på klockan. 05.20 gav jag upp och klev upp och satte på kaffe, ja det var ju skönt att sloppa steressa på morgonen för en gång skull. Och som vanligt blir jag åksjuk på bussen och denns som om jag ska kräkas innan jag får komma av och inte nog med det, precis när jag klivit av så är det någon som tänder en ciggarett och all röken landar i ansiktet på mig......Då hade jag lust att dela ut en smocka!
Ja med den starten så är ju chansen ganska stor att dagen bara blir bättre, och det blev den.

Har haft en lugn dag på njurmedicin, så där lagom mycket att göra och vips så var klockan 3 och dags att gå hem.

Hade glömt att jag skulle möta upp Maarit efter jobbet idag, så det var väl förväl att hon ringde mig och fråga vart jag var. Och barnen blev eld och lågor när hon kom med till dagis och hämta dom, ja man har ju inte mycket att komma med när moster Maarit kommer, eller som mina barn säger mamma Maarit.
Maarit stannade på middag och oftast lyckas hon pricka in att komma hit då vi käkar fläskfilé gryta, men idag fick hon nöja sig med curry kyckling.

Och jag känner mig fortfarande som ett ras och längtar tills jag får gå och sova.


P.S  Idag fyller min storasyster år, GRATTIS på 27 års dagen.

Kommentarer
Postat av: 27-åringen

Tackar tackar! Jag blir bara bättre och bättre för varje år som går. Och ödmjukare också!

2008-02-11 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0