Glömt bort......

I morgon är det visst alla hjärtans dag och det har jag glömt bort helt och hållet. Och när jag nyss upplyste Nicke om det så hade han inte heller en aning om det.....Ja så då gör det ju nog inte så mycket att jag jobbar i morgon kväll!

Det tråkigaste med att jag jobbar kväll i morgon är att vi på Bemanningcentret har mysmorgon med frukost på kontoret i morgon 6.30-8.00. Men jag får planera bättre nästa månad och se till att jag kan gå då. För det är ju alltid kul att få träffa sina kollegor på BMC som man väldigt sällan får jobba med.
Fast numera så har vi i alla fall en fast punkt i huset där vi har vårat kontor, omklädningsrum och personalrum, tidigare så var vi ju utspridda runt om på huset, så nu ser man ju lite av varandra vid dagens början och slut.

Jag får ha mysmorgon med frukost tillsammans med mina söta barn i morgon, synd att Nicke inte kan vara med bara.

Näh jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om idag....skrivkramp....Eller är det så att jag faktiskt inte har någonting att säga världen idag!!!!!! Så jag tror att jag behåller för mig själv hur alla världens problem kan lösas och hur världsfred ska uppstå och tar en glass och kollar på Grace anatomy i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0