Hotellet är bokat.

I påsk så åker vi ju upp till fjällen, och eftersom det är en sträcka på ca 100 mil enkel resa så är det för långt att åka hela vägen på en gång. Så vi mellanlandar i Umeå och sover på Scandic Plaza både på vägen upp och sen på vägen hem. Mmmm jag längtar redan efter hotellfrukosten, frukost buffeér är jag ju väldigt svag för.
Och eftersom vi bokat familjerum så innebär det ju att vi har två stora sängar att vräka ut oss i, och jag vet hur sköna de sängarna är där.

I sommras så var vi ju lite sent ute med att boka hotell, och där vi tänkt att bo var det redan fullbokat och i stället  fick vi bo på ett sunkigt Scandic mitt i ett industri område utanför Sundsvall!!!! Där familjerummen bestod av en 90 cm bred säng och en pytteliten, stenhård och knölig bäddsoffa. Grrrrr så arg jag var. Men denna gång fanns det lediga rum och Nicke slipper råka ut för min vrede hahaha.

Kommentarer
Postat av: Katja

Frukostbuffé är härligt, mumsigt som attan.

2008-02-19 @ 22:00:36
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Sofie

Hej kompis.
Vi åker också upp i Påsk. Ska bli så himla skönt att få vara i snön och på fjället i 1½vecka. Hoppas bara mina fogar tillåter mig att köra skoter!! Vi är ju inte så värst långt ifrån varandra ett stenkast du vet.... kanske vi kan ses?
Kram kram

2008-02-22 @ 08:02:38
Postat av: Nina

Hmmm tänk att jag inte är lika förtjust över tanken att vara i fjällen i snön som du!!!!! Fast det är det väl ingen som blir förvånad över, tänk vad man gör för sina barn och mannen man älskar......Hur långt avstånd är det från oss strax utanför Tärnaby till er???? Ingen omöjlighet alls att vi kan ses. Vi Kommer upp påskaftom och är kvar en vecka.

2008-02-22 @ 09:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0