Lambogini

Emil har bestämt att vi nog inte ska ha en Ford Mondeo, han tycker att det skulle vara bättre med en Lambogini!!!!! Låter ju som en prima familjebil, eller? Häromdagen så såg han en Lambogini och är sedan dess såld. Och idag sa han att han ska åka till Lambogini affären och köpa en för han har jätte många pengar, såhär många pengar sa han och sträckte upp fem fingrar. När jag förklarade att det skulle kosta mycket mera pengar än vad han har så var han inte dummare än att han ringde till farmor och fråga om hon kunde köpa en till honom!!! Hahaha

Och idag har våran nya kamera kommit, så när den är färdig laddad så blir det plåta av.  Den är lite vassare än våran förra med 10 megapixel och 10 gånger zoom.

Och så ska jag passa på att gratulera Cissi som idag fyller år, hipp hipp hurra!!!!!!

Kommentarer
Postat av: tjidtjie

En Lambogini kan han få av Seasa. Vore värre om han önskat sig en Lamborghini... Haha!

2008-02-19 @ 19:32:41
URL: http://metrobloggen.se/tjidtjie
Postat av: KatjaKatja

Men du, Cissi fyller inte idag ;-) Tror du är lika vimsig som jag är. Den 22a gumman, den 22a :-)

2008-02-19 @ 21:59:31
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Nina-Pina

Ahhh vad härligt att man har sån koll!!!! Ja både på stavning (vilket jag alltid gjort som en kratta)och sina vänner. Ja det börjar väl vara ok att skylla på åldern!!!!! =)

2008-02-20 @ 10:52:38
Postat av: erik

emil har rätt skaffa lamborgini

2008-02-20 @ 16:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0