Livet är fullt av överraskningar

Hade tänkt att ta en vända i skogen när jag lämnat barnen på dagis, men ute blåser det upp till storm och himlen är svart. Så jag blev inte så sugen på att gå ut och gå i skogen och riskera att få en tall nerblåsandes i huvudet. Så jag gick hem och dammsög i stället.

Igår var jag på möte på jobbet och vi pratade om ditten och datten. Och som sista punkt så skulle vi prata om höstens planeringsdag. Tyckte ju att det var ju lite väl tidigt att börja prata om redan i februari tills chefen sa att hon funderade på att det skulle hållas i Barcelona!!!!!! Och tänk jag som alltid varit så avis på Nickes resande i jobbet, han åker till Kina, Tyskland, Skottland o.s.v. Och alltid sagt att när man är landstings slav som jag får man aldrig åka iväg på något kul. Men se nu kanske det kan bli av, landstinget kan det med.
Ja jag tyckte ju att vi fick slå på stort för några år sedan när vi fick åka på planeringsdag till Hasseludden på Yassuragi. Min chef vet tydligen vart man ska mjölka pengar ifrån, och vilka strängar man ska spela på.
Ja det är med spänning jag ska följa denna utveckling.

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag tycker ju Funchal låter bättre än Barcelona. Här kan man planera saker jättebra ;-)

2008-02-21 @ 11:19:35
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Nina

Hmmm, det ligger något i det du säger.....Ska ta ett snack med chefen =) Fast jag tror ju iof att Funchal är ett något dyrare resmål....men va fan det är ju bara pengar och det är ju min chef bra på at trolla fram.

2008-02-21 @ 11:22:54
Postat av: Sofie

Vad härligt med Barcelona!! Det är en JÄTTE mysig och Fin stad!! Skulle gärna åka dit igen! Men oj vad har hänt med landstinget..... kanske att dom också inser att alla är lika värda! Och inte bara skickar sina chefer på resor..... Håller tummarna för att du kommer iväg dit ner!!
Kram Sofie

2008-02-22 @ 07:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0