Mys söndag

Gårdags kvällen var mycket trevlig, men god mat, vin och Ben & Jerry glass till efterrätt. Och till det serverades Melodifestivalen....kan det bli bättre????
Och vad kan man säga om melodifestivalen då? Jag hade ju hoppats mer på Lasse Lindh förståss, men är ju ganska nöjd med att divan Carola inte kom direkt till Globen i alla fall och hade förståss varit ännu mera nöjd om hon åkt ut, gillar inte henne och hennes religiösa dravel, jag tycker att hon är läskig. Men grabbarna tvilling var ju helt klart i världsklass och Sanna var ju jätte bra hon med.

Och vilken tur jag hade igår då när jag stod och väntade på bussen, då kom makarna Lingemark i bilen och fråga om jag ville ha skjuts en bit för de skulle till Hornsgatan. Ja tack! Jag åker järna med hela vägen svarade jag för jag skulle ju till Hornstull. I bland ska man ju ha tur med, skulle ju förståss köpt en lott efter det, men det glömde jag.

Idag har vi haft en riktig mys Söndag och mest legat i soffan och läst böcker. Gry somnade innan lunch så jag bäddade ner henne och mig i sängen och vi sov en stund, jag är lite trött efter gårdagen. Det räcker visst med några glas vin och att komma i säng efter 12 numera!!!!!. När vi vaknade så hade Emil och Nicke ätit lunch och låg nu och sov. Så jag och Gry gjorde lite varmkorv och hade en lunch på tu man hand.
Så nu har vi ju hela eftermiddagen öppen för vad som hellst för kul, och det ser ut som om molnen håller på att spricka upp så kanske vi får en solig och vårig eftermiddag då termometern står ganska långt på plus sidan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0