Undrens tid är inte förbi

I morse vaknade jag av något konstigt ljud, något som det var länge sedan jag hört....något bekant....det var VÄCKARKLOCKAN!!!!!!! Nä inte min som brukar ringa 05.25, utan Nickes som ringer någongång efter 06.00. Min första tanke var: Är Emil sjuk? Varför är han inte vaken? Inte förrän en kvart senare hör jag hur han tassar upp och kommer in till oss och säger att det är morgon. Tänk killen tog sovmorgon!

Och igår kväll när jag kommit hem från jobbet och satt och fika med Nicke i köket så insåg jag något förskräckligt, jag jobbar ju kväll när det är melodifestivalens tredje deltävling!!!!! Men hur tänkte jag då????? Måste försöka byta bort den kvällen bums. Men jag är rädd för att det kan vara ganska kört med det. Ja man undrar ju om Nicke någonsin kommer att kunna förlåta denna dödssynd???????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0