ÄNTLIGEN!!!!!!

När jag nu på kvällen gick förbi Figges så såg jag dom......Tyvärr var det ju redan stängt!!!!!
Men äntligen är de här, SEMLORNA. Ja det betyder ju att äntligen är julen över och man kan mota bort alla tomteligister, och njuta av dessa härliga gräddbakelser.
Fast numera brukatr jag faktiskt bara äta semla på just fettisdagen, men annat var det förr. Ja då kunde man trycka i sig både en och två och fler i tid och otid. Minns engång då jag avbröt en  sju dagars fasta med 2 (!) semlor, behöver jag säga att jag mådde liiite illa då?

Men nu är de i alla fall här och man kan gå runt och bli suktad och drägla efter dom tills det är dags.

Kommentarer
Postat av: Semlor är giftiga!

Eller var det kremlor som var det?? Skit samma... Det jag skulle brätta var att när Anders och jag julhandlade (alltså FÖRE jul) såg vi semlor på ett fik! Vi åt naturligtvis inga såna, vi åt riktiga bakelser istället.

2008-01-07 @ 19:44:31
Postat av: Katja

Det där skrev du bara för att vara elak!!! Semlor.....*drömmer mig bort*

2008-01-07 @ 20:14:53
Postat av: Maarit

Jag ska slå rekord i år!!!!!!!

2008-01-07 @ 23:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0