Bra dagar

Dagar som denna blir allt så mycket lättare. Solen skiner från en nästan klarblå himmel, och man behövde inte vänta halva dagen för att se något som liknar dagsljus.
Stack iväg tidigt i morse på en promenad så det var mörkt fortfarande och jag var helt ovetande om att solen snart skulle skina på mig. Och när jag efter 1½ timme var hemma igen så hade jag ingen lust att gå in, hade det inte varit för att jag var så förbannat kissnädig så hade jag stannat kvar där ute ett tag till.
Det är så att jag känner för att köpa med mig en STOOOOR latte och gå ner till slottsparken och sjunka ner mot husväggen och njuta av solen......Och du det finns ju ingenting som hindrar mig att göra det, dagen blir bara bättre och bättre. Men jag måste se till att få i mig något ätbart innan, vill ju inte sitta där och bli störd av en hungrig och vrålande mage. Och dessutom smakar kaffet bättre om man är mätt och belåten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0