En lång vecka

Äntligen var det då fredag efter denna långa vecka. Alla här hemma var trötta, barnen har fått många nya intryck och Nicke har jobbat över mycket, och jag var trött bara för att det gick. Så hur spenderade vi då fredagkvällen? Tätt intlii  i soffan drickandes vin efter att barnen somnat????????? Näh ALLA somnade när det var natti natti för barnen, yrvaken sitter jag här nu och försöker gnugga liv i mina ögon och Nicke sover än. Hahaha ja är det en typisk fredag för småbarnsföräldrar det?
Men i morgon är det lördag och vi hoppas givetvis på en sovmorgon.


Kommentarer
Postat av: Katja

Själv sitter jag och trycker i mig baconchips och kollar på antikrundan. Visst känner man sig ung hmm...

2008-01-11 @ 21:46:16
Postat av: Nina

Hahaha *skrattar halvt ihjäl mig* Ja du Katja det där var tantvarning på HÖG ninå....Man måste inte berätta allt man gör.
Älskar dig!
Fick just mail från Sefaf vilket gjorde mig jätte glad. Deras bebis har inte kommit än trotts att den skulle kommit den 7:e, så vilket ögonblick som hellst blir han pappa....stort.

2008-01-11 @ 21:51:22
Postat av: Katja

Nä, men det här stannar ju mellan dig och mig, visst?!
Oj, nervöst. Hihi att Sefaf ska bli pappa, coolt.

2008-01-12 @ 09:10:22
Postat av: Katja

Och jag älskar ju dig med såklart :-)

2008-01-12 @ 09:10:50
Postat av: Nina

Ja nu är det ju bara Jenny kvar......Sätt i gång bruden. Mindre party och mera ...ja du vet vad!

2008-01-12 @ 15:00:35
Postat av: Jenny

Mäh om jag inte vore sådan partybrud så skulle ni inte kunna sitta där och skaka på huvudet och säga: voijne voijne vad ska hända med den där flickan? Kommer hon aldrig slå sig till ro, ja jag minns nog allt när jag var ung och for runt så, det var tider det.. *tappar sedan tråden och gottar sig i minnen*

Jag vill ju unna er att se tillbaka på hur livet har varit.. :P

2008-01-13 @ 10:14:56
URL: http://veela73.blogg.se
Postat av: Jenny

just ja.. jag älskar er också... :P

2008-01-13 @ 10:15:22
URL: http://veela73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0