Förbannade huvudvärk

Glasögon kanske vore nått, men det är fegt att se bra. Men kanske att det skulle ta bort lite av min huvudvärk. Äh säger Nicke jag tror det är migrän du har. Ja kanske ett läkarbesök vore något............

Vilket påminner mig om en tidigare gång i min vilda ungdom då jag hamnade på akuten och de gjorde en CT-skalle på mig och till min förvåning fann de INGENTING!!!!!!! Blev remitterad att göre ett EEG och till ännu större förvåning får jag beskedet att det finns INGEN aktivitet i min hjärna.....Ja då fick man ju det svart på vitt i alla fall. Kan det bero på att jag är blond????? Ja ja blonds have more fun var det ju någon klok en som sa, och snyggare är vi med....Moahahahaha

Kommentarer
Postat av: Hon med hjärnan (för det mesta)

Klart dom inte hitta nåt, det är ju oftast jag som har hjärnan!

2008-01-13 @ 22:55:37
Postat av: Hon som får ha den ibland

Om det inte finns någon aktivtet hos dig och min är störd så har hon den tredje lagt helt beslag på hjärnan eller????

2008-01-13 @ 23:02:47
Postat av: Katja

Fantomsmärtor? Moahahaha.... ;-)

2008-01-14 @ 12:31:18
Postat av: Nina-Pina

Åh du din elaking......

2008-01-14 @ 23:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0