Funderingar

För några månader sedan så satt jag och bläddra i en kvarglömd tidning som riktar sig mot unga kvinnor och läste en artikel om hur man kan utläsa persomlighetsdrag utifrån utseende, en inte allt för vetenskaplig artikel kan jag tänka *S* Men där stod det i alla fall att har man en vän med ett födelsemärke på halsen så ska man var mycket rädd om denne, för det är ett tecken på en mycket trogen och tillgiven vän. Jag har ju alltid haft ett ganska stort födelsemärke på höger sida av min hals, så det måste ju betyda att jag varit en trogen och tillgiven vän. Men nu var det ju så att mitt födelsemärke började växa och blev ännu större och jag var tvungen att operera bort det för tre år sedan. Men vad hände med mig då?????? Blev jag mindre trogen och tillgiven som vän då?????

Och för ett par år sedan så läste jag i en veckotidning, vilken minns jag ej, att finskor är bäst i sängen. Ja finska som jag är så sträckte jag på mig och mådde bra. Men vad har då hänt med mina systrar som bytt medborgarskap och blivit svenskar????? Har de blivit sämre i sängen????? *kliar mig i huvudet* Ja det är nog bäst att jag fortsätter med att vara finska i alla fall................

Ja sånt här kan man ju gå och fundera på om man inte har något annat att fylla sin söta lilla hjärna med.

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag har bara en skrynklig hals, stod det inget om det? Är vi ännu bättre måntro?
Och svenska har jag ju tänkt bli...kanske...

2008-01-11 @ 15:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0