Gabriel

Idag så känner jag så otroligt starkt för min kära älskade vän Katja, då hennes rara son läggs in på sjukhus och ska opereras för synostos i morgon. Och jag skulle så järna vilja vara där hos henne för att ge det stöd hon nu behöver. Titta järna in på hennes blogg och visa att ni finns där för henne och ägna lilla Gabriell en tanke   www.pucko73.blogspot.com
Katja, allt kommer att gå bra och jag finns här bara en telefonlur ifrån dig. Jag tänker på dig, jag tänker på Fredrik och jag tänker på Gabriel. Och det gör ont i hjärtat att veta vad ni måste gå igenom nu det närmast dygnet, men ni kommer att klara det galant, och om en vecka är det över.
Skickar över massor av kramar och pussar till er på Madeira via sajberspejs.

Kommentarer
Postat av: Katja

Åååh du är så rar gumman!! Och allt gick ju jättebra som vi vet :-)
Älskar dig, puss

2008-02-02 @ 21:25:25
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0