Jag fick en till......

.....håll till godo!




Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Min vanliga nyckelknippa är alltid borta så jag har alltid extranycklarna på mig och där är det 2 nycklar och en aptusbricka (magnet bricka till kodlåset så jag slipper lära mig koden.
Vilken svordom använder du mest? Helvete
Äger du en iPod? Nej, bara en vanlig MP3.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Väckarklocka, länge sedan jag behövde sånt
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Alltid, året om, jämt och ständigt
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica MAXI
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Linslus som jag är så finner man mig ofta på bild, men gillar ju även att vara bakom kameran.
Vilken var den senaste filmen du såg? Arn
Har några av dina vänner barn?J a
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Bröllop
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?  Kent
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Måste man välja??????
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jo
När var senast någon stötte på dig? Nicke stöter dagligen på mig! *ler*
Vad åt du till middag? Har inte fått nog, så jag gjorde en julskinka trotts att vi är en bit in i januari!!!!!!
Använder du huvtröjor? Ja
Kan du vissla? Ja
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Ja
Vem var den sista som ringde dig? Maarit

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Berg och dalbana
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Alla gånger, en fantastisk människa som mig finns det alltid något att säga om.
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja och gör det än.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Båda växer och blir gigantiska.......
Hur många syskon har du? Många fantastiska varelser
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej
Vilken film kan du alla replikerna till? Dirty Danceing och Tjuren Ferdinand
Äger du några band t-shirts? Nej men en gång i tiden hade jag många James Dean tröjor. Nu ljög jag....jag har en Bob Marley tröja!
När flög du senast? 2003
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4-5
Läser du för skojs skull? Ja varför skulle man läsa annars, önskar att jag han läsa mer
Pratar du några andra språk? Ja
Diskar du din egen disk? Ja ibland
Har du gråtit offentligt? Ja
Vilka gör du, önskningar eller planer? Planerar mina önskningar.......
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Nä det räcker med de jag har.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? En hink med popcorn och en tunna med cola light
Vem var din favoritlärare? Kajsa som jag hade i engelska på högstadiet
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Ja om jag nu skulle hamna i dejting träsket igen.
Har du en blogg? Ja
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Anatomi och Psykiatri
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner? Mänga, men ärlighet är en av dom
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv? Ja.
När sov du senast på golvet? I julas
Vilken är din favoritdrink? GT
Gillar du din boende situation? Nja, vill ju hellst ha hus, men jag sitter inte i sjön
Vilken är din mammas hemstad? Tammerfors tror jag.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helst 8-9 men det blir det sällan.
Äter du frukost dagligen? Ja
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha ja alltid
Vilken är din favorit frukt? Vatten melon
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ibland
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Gammal?!? 22 hurså?
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nä är en kratta på stavning och grammatik
Tror du på liv på andra planeter? Vet inte
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Blir väl aldrig arg heller!
Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte på Gud
Vad var det senaste du åt? Julskinka
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Jag kommer överens med personer, inte kön!
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Fantasin var slut då jag var nr 7 så det blev Niina Niininen
Gillar du senap? Ibland.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det är bara att bryta ihop och gå vidare.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej.
Sover du på sida, mage eller rygg? Varierar.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Toker
Har du någonsin köpt något från eBay? Nej
Tycker du om att krama folk? Ja.
Skulle du säga att du är trendig? Nej.
Äger du en digitalkamera? Ja.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera? Tacka nej.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Eva Dahlgren
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Jar Jar Binks
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nä oftast inte
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?  Många
Tycker du att du är attraktiv? Jag är en 10 poängare, fråga Nicke
Vad är du allergisk mot? Nåt är det men ingen vet vad....än
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Är man sugen så är man
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Svaret på frågan: Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Jag har för mig att en viss likhet med Nina Hagen fanns en gång i tiden????

2008-01-08 @ 07:11:17
URL: http://helenamittilivet.blogg.se/
Postat av: Katja

Hahahaha, ja det var så sant så ;-)

2008-01-08 @ 10:00:16
Postat av: Nina-Pina

Hmmmmm.....

2008-01-08 @ 11:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0