Jag somna!!!!

Efter att haft en ganska sömnlös natt då Gry väckt oss minst en gång i timmen och varit väldigt orolig så var jag väldigt trött när Nicke och barnen gått. Gör i ordning frukost och en stoooor kopp kaffe och sätter mig i soffan och myser i mörkret och tittar på morgon tv. Men något konstigt händer och innan jag ens har hunnit dricka ur mitt kaffe så har jag SOMNAT där i soffan.......Vaknar 9.30 av att telefonen ringer och jag fattar ingenting. Det var bra länge sedan något liknande hänt, men det var ganska skönt att få sig en liten tupplur. Så av förklarliga skäl så blev det ingen morgonpromenad som jag tänkt.

Nä för nu var det bara att hoppa in i duschen och snygga till sig för klockan 11.00 skulle Sofie komma och hämta mig och vi skulle luncha. Tänk äta lunch i lugn och ro tillsammans med en annan vuxen människa utan att ha några barn att springa efter....Mmmm härligt, snacka om vardags lyx. Och sen gjorde det ju inte saken sämre att jag och Sofie har ju inte setts på ca 7 år av olika anledningar. Så vi hade mycket skvaller att uppdatera och vi hade så mycketr att prata om och hade det så trevligt att tiden bara rusade iväg, och vi blev hastigt ryckta tillbaka till verkligheten då hennes dotter ringer och säger att hon slutat skolan nu och undrar var hennes mamma är!!!!!
Ups! Då har klocka helt plötsligt blivit 13.45, och vi fick ta och bryta upp och återgå till verkligheten. Men vi bestämmde att vi snart skulle göra om det, och det ser jag fram mot.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Tjejen. Ja visst går tiden fort när man har trevligt!! Jag Tackar för en SUPER TREVLIG DAG på Stinsen! Och jag ser verkligen fram i mot att göra om det! Och du.... det behöver väl inte dröja 7år till nästa gång...... ;-)
Hoppas du får en trevlig kväll med Familjen!
Kramar // Sofie

2008-01-23 @ 16:15:22
Postat av: Nina

Nä det får verkligen inte dröja några 7 år till nästa gång, och tack själv för en jätte trevlig dag.
Kram

2008-01-23 @ 17:14:30
Postat av: Katja

Men ååååh vad avis jag blir!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vill ju oxå, snyft....

2008-01-23 @ 22:29:12
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Nina

Katja! Så fort du kommer hem så får du också vara med....då kan vi samla ihop de tre musketörerna igen. Eller var det Knatte Fnatte och Tjatte....eller dum dummare dummast....eller full fullare fullast var det nog. ;-)

2008-01-24 @ 12:33:15
Postat av: Sofie

Hahaaa ja hur var de nu de tre kallades.... var det full fullare eller fullast..... ja i sådant fall vill jag ha 3 hinkar denna gång!! HAhaaaa för de lär nog behövas...
Nej Katja ta och pallra dig hem nu!! Kram till er Båda!!

2008-01-24 @ 12:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0