Man tacklarav fort!

Mellis!!!!!! Jaha skulle jag ha något sånt hemma så här helt plötsligt??????
Något sånt har man ju inte direkt stående om ifall att barnen skulle komma hem. Bröd finns det nästan aldrig här hemma förutom på helgerna då jag nästan bara äter hårt bröd. Jag kokade lite mannagryns gröt till Gry, men det skulle ju Emil aldrig någonsin falla sig in att äta, så jag fick rota igenom frysen där jag hittade en liten brödbit till honom. Så det blev lite mellis i alla fall!
Men man blir lite tagen på sängen när man inte har räknat med att ha dom hemma. Ja hade jag tänkt efter före så hade jag ju gått en sväng förbi affären när jag hämtade dom på dagis, men så långt tänkte jag inte.
Ja jag får väl ta en liten promenad med de små liven nu på eftermiddagen, ja för Gry verkar inte vara dödligt sjuk på något vis nu när hon fått sova ett tag. Och lite frisk luft götr dom bara gott.
Om inte annat så har vi ju en morgondag framför oss då de vill ha både frukost, lunch och mellis....Tror visst att jag blivit lite bortskämmd de senaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, och du har all rätt till att bli lite bortskämd oxå. Håller tummarna för att du får några till latdagar nästa vecka!
Puss

2008-01-24 @ 16:53:19
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Sofie

Ja visst glömmer man fort...!! Men visst är det skönt att få rå om sig själv en stund på dagarna. Vänta tills Emil och Gry trillar in efter skolan med ett drös av kompisar som också vill ha mellis.... ojoj men då är det tur att som är så stora att dom plockar fram och ställer tillbaka själva! :-) Men jag är väl där snart jag också igen.
Ja ja det ska bli roligt i alla fall.
Men snälla påmin mig när jag är där att jag tycker att de är sååå roligt.
Hoppas att du får en härlig helg!
Kramar //Sofie

2008-01-25 @ 08:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0