När gjorde du rent inne i din tvättmaskin senast?

Själv så upptäckte jag att det visst var alldeles för länge sedan.....URK!
Jätte äckligt måste jag ju säga, tänk att det kan samlas så mycket smutts på en och samma plats. Ja nu är i alla fall tvättmaskinen ren innifrån och ut och jag kommer nog ha mardrömmar om Hasses kusin som lagt sig för att sova i gummilisten....För inte tal om en annan kusin som huserade i filtret.....hua. Ja det var inte bara tvättmaskinen som åkte på en rejäl omgång, utan hela badrummet är nu skurat och puttsat. Tänk att det kan hamna sååå mycket grejjer i ett badrum som överhuvudtaget inte ska vara inne i ett badrum, mystiskt fenomen.
Tog en svängom med snabeldraken i resten av lägenheten och passade även på att skura bort intorkade lerfläckar från hallgolvet. Ja så det är vad jag har roat mig med här under förmiddagen.

Och snacka om att jag hade timeing i morse, mellan två regnväder så var jag ute och gick och solen sken på mig ja ibland ska man ha tur helt enkelt, för solen lär vi inte se mer av denna vecka i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Klenis

Ok skurtanten, när kommer du hem till oss och fixar vår tvättstuga då??? :)

2008-01-21 @ 15:21:47
URL: http://bisonoxe.blogspot.com/
Postat av: Katja

Min med!! Men allvarligt, tvättar inte tvättmaskinen rent sig själv samtidigt som den tvättar kläderna? Mysko...

2008-01-21 @ 20:00:52
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Nina

Ja men eller hur!!!! Man tycker ju att något som tvättar rent borde hålla sig rent...Men näh så är det ju inte. Och jag bara tänker på alla dessa tvättmaskiner som står i alla tvättstugor över hela världen.....Undra vem som gör rent dom???? Urk tror jag vill kräkas nu. Det är ungefär som med diskmaskinen på jobbet som jag började görs rent invändigt och till min fasa hittar fullt av rödmöggel där inne.....Och i det diskade vi sånt som vi stoppar i munnen.....*kräks*

2008-01-21 @ 22:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0