Säga vad man vill om barn......

.....men sjuka barn är jobbiga!!!!!!!
Särskilt när man själv inte har fått sova, jag håller på att bli gaaaaalen här hemma nu.
Hela förmiddagen gick åt till att undra om det inte var dags för barnen att sova snart, och när det väl var dags och jag trodde att äntligen så skulle jag få lite välförtjänt sömn så blir det bara skit av alltsammans.
Börjar med att natta Gry, det tog en halv sekund så snarkade hon, sen tog jag med mig Emil och la honom i hans säng och la mig brevid, han somnade också ganska fort och jag gick och la mig i soffan och drog täcket över huvudet och önskade att de skulle sova till 3. Men vad händer....de vaknar stup i ett av att de antingen hostar, nyser eller drömmer så det enda jag får göra är att springa fram och tillbaka mellan dom. Så ingen sömn för mig nu heller, och när de vaknar är de precis lika gnälliga och jobbiga som innan de somnade.
Varför kan inte barn vara som vuxna när vi är sjuka, och inte vilja göra något annat än att ligga i sin säng och vara för sig själv??????????

Kommentarer
Postat av: Katja

Stackare. Och du som skulle njuta av vara ledig denna vecka. Aja, de har helgen på sig att bli friska :-) Får hoppas det inte blir värre för de små liven.

En stooooor kram får du i alla fall här.

2008-01-25 @ 15:51:55
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0