Utan snus i 14 dagar........

Ja snart så är han där, bara 12 kvar så är det 14 dagar.
Nicke har nu slagit till, och han är så duktig och jag är såååå stolt över honom. Så lite dåligt humör får jag ha överseende med ett tag framöver, vill minnas att jag inte var genom trevlig när jag slutade röka hehe.
Men det är ju egentligen inte så svårt, särskilt inte när man inser fördelarna.
Och har man dessutom barn så är det ju ännu lättare att mottivera sig, för vill man verkligen frivilligt stoppa i sig massa gifter i onödan och riskera att inte få se sina barn växa upp!!!!! Visst man kan dö i morgon av att taket rasar in, det vet man ju inte men varför öka riskerna med ett liv i ohälsa??????
Och dessutom kommer han bli så mycket godare att pussa på. Vet ju bara vad mycket fräschare jag blev när jag slutade stinka rök.
Nikotinister är också människor, fast inte lika länge!!!! Tänk på det.
Hejja Nicke du är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0