Allt är stängt

Sommar i Sverige och allt är stängt, är det inte typiskt så säg.
Alla aktiviteter för barn såsom öppnaförskolan är stängda för sommaren, biblioteket är stängt och man kan inte ens gå på Figges och ta en fika för de har stängt.
Tänkte att jag skulle ta bussen till Sollentuna centrum och gå till huvudbiblioteket eftersom det är en regnig dag där ute. Kollade upp först att buss strejken var över......det var den och bussarna går som vanligt. Så skulle jag bara kolla när biblioteket öppnar. Och vad får jag läsa då!!!!!! Att det är STÄNGT pga ombyggnad. Men va faaaan, det finns verkligen inget annat att göra än att gå ut och plaska i vattenpölarna. Som om barnen och jag skulle tycka att det är så tråkigt.....fram med galonisarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0