Börja packa

Idag har vi redan börjat packa trotts att det bara är onsdag och vi inte åker upp mot Storskog förrän på söndag!!!! Himmel vad har hänt?!? Ja vis av erfarenhet så vet vi ju att på lördag som vi avsatt för att packa och städa så ligger ju jag med största sannolikhet i migrän och så blir det som i påskas att Nicke får göra allt själv. Så den här gången tänkte vi börja i tid så att allt är klart till på lördag så att jag med gott samvete kan ligga där i sängen med ett sprängande huvud, yrsel och kräkas eller vad det nu är jag tänkt ha för mig....

Idag när jag slutade jobba så kom mina älsklingar som vanligt och hämtade mig. Emil hade verkligen ingen lust att åka hem. Han ville åka på utflykt, hellst till Vaxholm och kolla på båtarna, mern det hade hans föräldrar inte lust med. Så det fick bli en tur till utsiktsplatsen på Arlanda och kolla på flygplan i stället.
På vägen hem så stannade vi på Mcdonalds och köpte med oss mat hem, så nu har vi fått en nyttig och näringsrik middag och jag kännde nästan hur kilona rasade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0