Fula ord.......

Emil sitter på balkongen och leker i cykelkärran och rätt vad det är ropar han på mig:
- Mamma, kan du ge mig en filt, jag fryser så jävla mycket!
Trodde knappt mina öron så jag frågade vad det var han sa, allt annat började han mumla men jävla mycket sa han klart och tydligt.
Ups! Kan det vara hans mammas ordförråd han tar efter. Hmmm jo så är det nog för jag svär som en JÄVLA jag vet inte vad, och just jävlar hoppar ur min mun titt som tätt.
Förklarade för Emil att jävlar är ett fult ord och att han kan säga jag fryser så JÄTTE mycket i stället.

Men han har gjort det riktigt mysigt i cykelkärran såg jag, och nu har han även en filt att stoppa om sig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0