Helt öde

I morse när jag gick till bussen så var det helt öde ute, jag stod där helt ensam och väntade och började tro att jag gått i väg någon timme för tidigt. Men när jag lite närvöst kollade på klockan så visade den 06.46. Alla har visst semester utan jag idag!!!!! Ja det var tystare och tommare än vad det brukar vara en söndag morgon, så man fick ju inte kännslan av att det var torsdag i alla fall.

Och på jobbet var det lugnt och jag fick anstränga mig hårt för att hitta något att göra. Och jag måste säga att jag har gjort ett riktigt bra jobb de veckor som jag varit på mottagningen och jag känner att jag med gott samvete kan sitta där och ta det lite lugnt. Och i morgon är det sista dagen innan jag går på 5 veckors ledigt, det ska bli skönt att få vara ledig tillsammans med hela familjen och bara göra kul saker.

Så ikväll får vi lov att fortsätta packandet, ja det är mycket som ska med och man måste packa för alla väder. Så det är allt från mössa, vantar, långkalsonger till regnkläder till badkläder och allt man kan tänka sig där i mellan. Ja vi ska vara borta ett tag och på lite olika platser, ja det är tur vi kommer hem innan vi fortsätter till Kolmården i alla fall.
Som jag skrivit tidigare så börjar vi med två veckor uppe i Storskog och därifrån har vi tänkt att göra lite avstickare bla till Norge. Och så åker vi en dag till K-G och hjälper honom att instalera en värmepump och passar på att låna duschen hos honom. Och sen är det ju Gränsmarknad i Tärnaby som vi självklart ska gå på och handla glöbröd om inte annat. Ja en ny grävmaskinist t-shirt till Emil lär det ju bli och så ska vi handla till Gry, och till henne ska vi handla som aldrig förr.....stackarn som aldrig får något nytt!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0