Måla naglarna

Häromdagen så stod Gry och tittade på när jag målade tå naglarna, och vips så slängde även hon upp sin fot på toalocket och ville ha lite. Givetvis så fick även hon rosafina tånaglar.
När storebror såg det så blev han ju grön av avundsjuka och ville också ha nagellack, men när jag plockade fram den rosa flaskan så protesterade han och sa att rosa är tjejfärg!!!!!!!!!! Han ville ha blått nagellack, och eftersom jag är en sån super mamma så har jag ju även blått nagellack. Och självklart ville även Gry ha blåa naglar, så nu kan de inte få nog av att måla naglarna. Och redan innan frukost så satt vi samlade runt bordet och målade naglar och torkade naglar, och blått ska det vara både på händer och tår.

Nu är den stora frågan vad vi ska hitta på att göra idag. Själv skulle jag vilja sjunka ner i soffa och ignorera sommaren där ute. Men jag tror att mina barn är av en annan åsikt. Det lutar åt en lekparksturné.

Kommentarer
Postat av: Katja

Vad gulligt. Ja de blir bara roligare och roligare ( och jobbigare kanske ) de små liven. Puss

2008-07-04 @ 21:14:36
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0