Sovmorgon

Det blev i alla fall sovmorgon för Emils del här i morse, som inte vaknade förrän strax föra 8. Det var en spännande gårdags kväll och det tog tid att varva ner för honom och det fanna så mycket att prata om, som bara det att vart har den gamla bilen tagit vägen??????? Så han kom inte i säng förrän klockan passerat 9 igår. Och så vaknade han under småtimmarna och vrålade efter pappa:
-PAAAPPPAAAA! KOOOM HIIIT! Och lät jätte arg, och när Nicke kom in spännde han ögonen i honom och sa ilsket:
-Jag har INTE alls drömt om någon ford mondeo........
Hahaha ja Nicke sa väl igår kväll, godnatt och sov gott och dröm om nya ford mondeon.
Snacka om besvikelse när han vaknade och hade drömt om dågot annat.

Bara för att Emil tar sovmorgon så gör ju inte Gry det, nä sin vana trogen vaknar hon kl 06.00 och tycker att alla andra ska vakna och mular sin mamma med vovvov.

Själv så känner jag mig inte helt hundra idag, någon knackar i mina tinningar och svalget känns strävt, ja alla i familjen har ju gått igenom denna förkylning förutom jag, så det är väl min tur nu. Men det verkar inte vara något långvarigt i alla fall. Så med lite Ipren i mig så ska jag nog överleva dagen och komma ut i sommarsolen idag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0