Dagvilsen

I morse när jag satt och åt frukost så kunde jag för allt i världen inte komma på vad det var för dag. Jag tänkte och funderade och försökte med att komma ihåg bakåt i dagarna i veckan som gått, men hur jag är försökte så kunde jag inte komma på om det var torsdag eller fredag. Så jag var tvungen att ringa Nicke och fråga!!!!! Ja han lärt ju trott att jag blivit knäpp på riktigt.
Ja på så sätt så fick jag ju i alla fall veta att det var fredag!!!!!!!

Och denna fredag började inte riktigt som andra dagar brukar. Emil sov och sov och sov. Jag och Gry han t.o.m äta frukost innan han vaknade. Och när han kom ut i köket och frågade om han fick hjälpa mig att göra gröt så såg han jätte förvirrad ut när jag sa att jag och Gry redan hade ätit....Snopet!
Men Gry var ju inte sen på att haka på en second breakfast tillsammans med brorsan och jag tog mig en påtår kaffe.

Vid 9.30 mötte vi Lenita och hennes grabbar och vi gick till lekparken utrustade med både lunch och fika, ja för här skulle det inte gås hem på första taget. När vi väl kommit fram så tog det inte lång stund innan Emil började rota i väskorna och dra fram mat och sa att han var hungrig så det var bara att bre ut filten och dela ut varmkorv till alla som ville ha, och det tog ju inte allt för lång stund inna 4 små söta barn satt där på filten och mumsade.
Sen var det bara att leka på och den som behövde letade fram en plats i skuggan och sov en stund.
Ja en skön dag i lekparken blev det, nu är frågan vad vi ska tillbringa eftermiddagen med.
Känns ganska lockande att stanna inne i våran svala lägenhet, fast å andra sidan så vet man ju hur det brukar bli efter några timmar.

Kommentarer
Postat av: Katja

Vad lustigt för precis så var det för mig med idag. Kom på redan igår kväll att jag inte visste vad det var för dag, så jag var tvungen att fråga fredrik imorse. Kunde inte väcka honom igår så jag låg och försökte räkna ut det där själv. Gick inte så bra...

2008-06-27 @ 21:52:23
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0