En sen kväll

Går kvällen blev liiite för sen med liiite för mycket vin!!!!! Ack jag kännde mig lite matt och svag i morse, men det var bara att bita ihop och inse att man är ju inte som förr längre. Nu var det ju inget sjöslag att tala om igår kväll utan det var en lugn och sansad kväll tillsammans med styrelsen på skolan. Terminens sista styrelsemöte avslutade vi med lite jordgubbar och vin och så fick vi alla en zinkbalja fylld av färska örter att konka hem, jätte fint och framförallt så kommer det att bli jätte gott.
Ja man behöver inte så mycket för att känna sig lite matt dagen efter, 3-4 glas vin räcker!

Idag när jag lunchade med min chef så väste hon till mig att våran bemanningsassistent ska sluta efter sommaren och att hon vill att jag ska söka tjänsten. Ja det känns ju väldigt smickrande kan jag ju säga. Och skulle jag få den så är det farväl till alla kvällar och helger på jobbet, och bye bye till alla storhelgen. Och då så kan jag ALLTID terrorisera min släkt och familj på julen och midsommar....och alla helger. Ja jag är ju direkt korkad om jag inte söker tjänsten!

Kommentarer
Postat av: Katja

Nina för faen...var är du. Måste prata NU. Puss

2008-06-17 @ 22:53:44
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Den terroroiserade släktingen

Alla helger?? Alltid???



Du vet, sånt där administrerande är inte så himla kul...

2008-06-18 @ 07:04:01
Postat av: Storasyster

Vad bra att du blir ledig alla storhelger i framtiden. Då kommer vi och firar de hemma hos er för det var väl det du menade med att släkten kommer och terroriserar? Eller?

2008-06-26 @ 15:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0