Full rulle

Tiden rinner iväg och dagarna bara susar förbi känns det som. Det har varit fullt upp här från tidig morgon till sena kvällen med jobb, föräldrarådsmöte, styrelsemöte och lite dutt med de jag bor ihop med!

Idag har de varit och besiktat våran lägenhet, och det verkade ju ha gått bra......Ja för jag förutsätter att de hade lämnat någon liten notis om det hade funnits något att anmärka på. Så det är väl bara att flytta ut och se glad ut!!!!!!

Och Nicke var ju verkligen dagens hjälte igår kväll och städade och gjorde fint medans jag var på möte, och idag han han inte mer än innanför dörren innan jag var tvungen att rusa iväg på nästa möte. Fast idag var jag tillbaka hemma innan det var dags för barnen att sova, och medans jag nattade barnen så röjde Nicke så det är fortfarande städat och fint här. Vilken karl jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0