Regn

Äntligen kom det lite regn även här hos oss, fast det behövs nog bra mycket mera. Men några droppar har det kommit i alla fall idag. Det har varit så torrt och varmt här så att gräsmattorna är alldeles bruna redan, och flera gånger om dagen de senaste dagarna har man hört hur brandbilarna ryckt ut. Visst jag älskar sol och värme och har det gärna så, men naturen blir ju så mycket trevligare om det skvätter lite på den då och då.

Jag och Gry är inte riktigt krya idag. Gry är lite febrig och har grönt tjockt snor högt och lågt, själv har jag ont i halsen och skallen värker. Jag och Gry somnade vid 10 i morse och sov till kl 12.30, ganska skönt om jag får säga det själv.
Nu så ska jag försöka få lite ordning på tillvaron och så ska vi ta oss ner på apoteket och inhandla div nödvändigheter mot förkylning.

Himmlen börjar se blå ut igen där ute så då ska vi nog slippa bli regnblöta.

Kommentarer
Postat av: Katja

Håhåjaja. Gud vad jag hoppas det är vattkoppor. Tänk o vara hemma från jobbet två dagar pga myggbett liksom hahahaha. Näe vi är inte hysteriska föräldrar hahaha.

2008-06-12 @ 15:30:49
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Nina

ASG Allvarligt!!!!!! Var det bara myggbett???? Jag tror jag skrattar ihjäl mig nu. Fan vad kul du är Katja.

2008-06-12 @ 16:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0