Så otroligt snäll.

Världen ska vara väldigt tacksam över att det finns så otroligt snälla människor som jag. Ja jag är så snäll att det inte är riktigt klokt. Trotts att jag egentligen skulle ha slutat kl 15.00 idag så stannade jag till 16.30 så att min kollega för en gång skull fick gå hem tidigare. Så hela förmiddagen jobbade jag med väntelistan för allt vad tygen höll och lyckades väl beta undan litegrann, och vid 13.00 skickade jag hem min kollega så att hon kunde gå på 50-års kalas. och där stod jag ensam med kassan och alla ankomst registreringer och tänkte att va fan det får gå som det går. Och vad är det värsta som kan hända?????? Ja inte rasar sjukhuset ihop om jag gör något fel i alla fall.
Eftermiddagen blev väldigt lugn och stillsam, snudd på långtråkig. Och vid 15.40 hade sista patienten kommit och var registrerad och klar så då var det bara för mig att packa ihop och stänga. När kassan var räknad och inlämnad så fick jag en stund över för vänmtelistan och hann med att sortera upp lite doktorer,nu ska jag bara hitta lite lämpliga patienter till dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0