Trött mössa

Idag är det en såndär dag då man bara är trött och undrar varför man alls klev upp ur sängen i morse.
Nja fast i morse så var det ju en kanon start på dagen, måste ha säckat ihop någonstans under dagen.
Morgonen gick så där otroligt smidigt, onget bråk och tjafs och allt bara föll på plats där det skulle. Så Nicke och barnen var färdiga att gå samtidigt som jag i morse, och de brukar komma iväg tidigast en kvart efter mig i vanliga fall. Så vi hade sällskap hela familjen och de vinkade av mig vid bussen, som jag visserligen fick springa till.

Men sen blev allt bara tungjobbat och jag körde fast ideligen och visste varken ut eller in tillslut och kom ingenstans. Och nu är jag så trött och slutkörd i skallen att hälften vore nog. Hoppas verkligen att morgondagen känns lite lättare men jag är tveksam. För jag mitt PUCKO har vid ett svagt ögonblick lovat att jobba till 16.30 i morgon och efter 14.00 är jag dessutom ensam. Känns upplyftande just nu!

Kommentarer
Postat av: katja

Ja, vissa dagar är sådär. Och tydligen är imorgon oxå en sån dag. Fast här blir den lite bättre i alla fall då jag kommer börja morgonen med ultraljud. Ska bli mysigt. Puss

2008-06-04 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0