Utmanad av Katja

1. Vad gjorde du för 10 år sedan?
Ja då var det party, party, party  dygnet runt och året om och där i mellan jobbade jag lite för att få ihop mer pengar till party. Tanken på familj var rent skrattretande.
Bodde granne med min sköna böna Katja och det var många fnissiga kvällar på balkongen och på krogen. Ja mycket kul hade vi för oss.


2. Vilka 5 saker finns att göra på listan idag?
Dagen är snart slut men lite finns kvar.
1. Glassbilen.......Just avklarat
2. Natta Emil, Gry sover redan.
3. Tvätta en maskin med ljus tvätt.
4. Duscha
5.Njuta av mitt eget sällskap, och Nickes.....kanske ta ett glas vin.

3. Godis jag gillar.
CHOKLAD

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Först och främst så skulle jag knipa näbb om det så jag slipper ev tiggeri av folk som heeeelt plötsligt skulle tycka sååååå mycket om mig.
Ge hälften till Nicke, och dela med mig till de jag tycker om och alltid finns där för mig, ja de vet vilka de är.
Resa tills det inte finns något mer att se.
Köpa hus, ett två eller fler........
När dagarna börjar bli långsamma så skulle jag kunna ägna mig åt välgörenhet av olika slag så att även andra skulle få glädje av mina pengar.
Ja det finns mycket jag skulle göra så jag skulle kunna ägna en hel blogg bara åt det.
Körkort äh va fan chafför får det bli!!!!!!!


5.Städer som jag bott i.
Göteborg och Stockholm

Och jag i min tur får väl utmana Hanna, så hon har något att skriva om!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lenis

Nina! jag tycker sååååååååååååååååååå mycket om dig!! eller va? hade du inte vunnit dom där pengarna än? Jag återkommer... :)

Puss och kram och trevlig sommar från Borås!

2008-06-25 @ 10:02:11
Postat av: Hanna

Ehm.. aa ja ska göra de där, sen x)

2008-06-25 @ 18:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0