Börja om från början

Ja så fort Emil blev frisk så tog Gry över. I natt har hon brunnit av feber men tack och lov sovit bra.
Och hon är ju ganska pigg och allert trotts att hon har närmare 40 grader feber just nu. Och det verkar som om alla förskolebarn blivit drabbade av denna feber, för vem man än möter och pratar med så har dom eller är dom hemma med sjuka barn som har hög envis feber som inte svarar på något febernedsättande.
Mötte en annan dagis mamma nu när jag var till vårdcentralen och hämtade ett VAB intyg, hennes son hade haft lunginflammation, öroninflammation och halsinfektion och allt på samma gång. Genast så kännde jag att det inte var så synd om oss att vi klarat oss ganska bra trotts allt.

I eftermiddag så hoppas jag på att få komma lite hemmifrån och få gå på lite utbildning på jobbet. Så jag hoppas verkligen att NIcke kommer ifrån jobbet vid lunch.

Kommentarer
Postat av: Katja

Usch, låter inte som ni har det speciellt kul just nu. Men så är det väl att ha dagisbarn. Gabriel har ju än så länge aldrig varit sjuk, men när dagis börjar antar jag att det sätter igång hehe. Huvaligen.
Trevlig helg på er, puss puss

2008-03-14 @ 12:07:29
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0