Förlåt jag glömde

Härom dagen så fick jag ju en förfrågan om ett recept här på bloggen, och kanske är det någon annan som vill ha det.

Tortilla lassagne

1 pkt tortillabröd
kyckling filé (jag brukar ta 3-4 st beroende på storlek)
2 paprikor
1 gul lök
1 röd lök
1-2 dl mjölk
1 påse tacokryddmix
1 burk tacosås
riven ost

Strimla kycklingen och hacka paprika och lök.
Bryn tills kycklingen är genomstekt, strö över kryddmix och lite vatten och koka upp.
häll i mjölk och taco sås, låt koka i några minuter.

Varva kycklingröran, ost och bröd i en ugnsfast form. Gratinera i 200 grader i 20 minuter.

MUMSFILIBABBA!

Kommentarer
Postat av: Katja

Åh låter supersmarrigt ju. Blir nog en liten helglasagne här tror jag.

2008-03-10 @ 22:23:58
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0