Fortfarande lördag

Jobbet gick bra och melodifestivalen gick ju också bra. Jag sa ju att Charlotte Perelli skulle ta hem det hela.
Nu är jag så trött att ögonen går i kors och jag håller på att gå i bitar, så en ganska bra idé är ju att gå och sova då....kanske.....ska bara......
När jag kom hem så låg det en stoooor smarrig chokladkaka, apelsinkrokant, i kylen och väntade på mig. Och det slukade jag i ett svep, vet faktiskt ingen som är så bra på att äta choklad som jag, jo förresten, jag har en storasyster som är ganska bra på det med.....hmmm jag har flera storasystrar som är bra på det......släktfel?????
Näh nu svamlar jag bara och trycket på fel tangenter heeeeela tiden. Så nu är det natti natti och så hoppas jag att få sova lite i natt.

Förresten, Maarit är världens gulligaste. För hon har köpt en ny mössa till mig, en likadan som jag köpte och genast slarvade bort härom dagen. Så ny slipper jag frysa om mina rara öron när vi far upp till fjällen i påsk.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hello my friend.
Hoppas du haft en bra helg på jobbet! Här har vi fortfarande feber!! I dag är det bara 12dagar den det började!! Jag blir så himla trött! Igår slutade Amanda med sin 10dagars kåvepenin kur,det är bara att hoppas att hon är pigg tills vi åker på Torsdag!Vi får höras i veckan så du får mitt andra mobil nr. Eftersom mitt Telenor nr inte funkar i Vilhelmina... Hmm och detta ska vara sverige!! Hihi jaja man kan inte få allt.
Kram vännen så hörs vi!

2008-03-16 @ 09:13:24
Postat av: Nina

Hahaha ja var glad du att något funkar i Vilhelmina, i storskog är all motagning stendöd oavsett vilket telefonbolag du har. Men kommer man in till civilisationen i Tärnaby så har man teckning, jag får helt enkelt ringa dig när jag har möjlighet.
Nicke säger att ni ska ta skotern på släp och komma till Storskog och få se på "riktiga" fjäll!!!! hehehe
Amanda kanske behöver något bredare antibiotika, eller så är det något envist virus hon har och då hjälper ju inga mediciner. Mycket att dricka och massor av moderlig kärlek
=) så är hon nog på benen till påsk.
Kram på er och krya på Amanda

2008-03-16 @ 11:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0