Melodifestivalen

Chalotte Perelli var i världsklass och jag tror nog att hon kan plocka hem rubbet.

Barnen fick vi i säng i tid, problemet var ju bara att vi somnade allihopa......som vanligt.
Nicke kom in och väckte mig 20.20 och då hade vi redan missat de tre först bidragen. Var lite nyfiken på Nicklas Strömstedt men fick veta från säker schlager-källa (Maarit) att det var ganska intetsägande, så jag får väl tro på det.

Sen blev man ju kvar i soffan och kolla på Om en pojke, och drack lite vin. Vilken underbar film det är, man blir lycklig ända in i själen av att se den.
Jag och Nicke konstaterade just att vi måste nog lugna ner oss med vårat vin drickande......hahaha ja det tog oss 6.5 timmar att tömma EN flaska!!!!!!! Och då fick vi ta en paus på 1.5 timmar och sova lite i mellan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0