Sovmorgon

Nicke klev upp med barnen i morse, och vid 8.30 när jag kliver upp var kaffet klart och frukosten stod på lut.
Gillar att få en sån start på dagen.

Gry är riktigt vissen idag, med över 39 graders feber och snor i överflöd. Varje gång hon nyser ser det ut som om hennes huvud exploderar i en fontän av snor. Påminner lite om en seriestripp med Kalle och Hobbe när Kalle nyser och huvudet exploderar, ja ni kära inbitna Kalle och Hobbe läsare vet nog vilken jag menar.

Hmmm har varit så "vuxen" på senaste tiden att det nu är länge sedan jag hade en prenumeration på någon kul serie tidning. Kanske dags att införskaffa Serie Paraden eller något liknande. Eller kanske Larsson för att få sig en dos riktigt sunkig gråzon humor moahahaha, gillar sånt. Nä dags att slopa dessa matnyttiga vuxen tidningar typ Vi föräldrar och införskaffa lite kul serier.

Och ikväll så ska man iväg och jobba igen, ja jag skulle ju egentligen jobbat förmiddag idag men en kollega behövde byta pass. Så det blir till att jobba kväll igen!

Kommentarer
Postat av: Katja

javisst är det skönt med sovmorgon.

Tycker du kan unna dig en prenumeration på Larsson, och sen skicka dem vidare hit när du är klar ;-)

2008-03-16 @ 21:57:21
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0