Tjejhelgen snart slut

Hela helgen har gått och snart är killarna hemma.
Idag har regnet vräkt ner så det har inte blivit så mycket gjort utanför hemmet. Gry gick in och väckte Maarit vid 8.00 och tyckte att det var dags att äta frukost. Vi mös runt här på morgonen, Maarit badade Gry och jag passade på att ta en sväng om med dammsugaren. Efter att vi hade ätit lunch stoppade Maarit om Gry och jag smet iväg för att gå på visning av 2 st 5-rums lägenheter i Solhjulet som ligger på andra sidan vägen. Och nu är jag ju förståss väldigt sugen på att köpa den ena, så det är bara att hosta upp 2 mille!!!!!! Ja vi får se hur det blir med den saken, ska skicka iväg Nicke på visningarna som är i morgon kväll och höra vad han tycker.
Och eftersom det tråkiga vädret höll i sig så roade jag mig med att rensa i ungarnas garderober och plocka undan sånt som är för litet och plocka fram sånt som börjar vara i vuxet, och vips så hade i alla fall Gry en ny garderob. Och när jag ändå höll på att rensa så fick sig köksskåpet en omgång. Oj oj oj vad det smlas konstiga saker där....hittade b.l.a en buss bland maten!!!!!!!! Undrar hur den smakar? Barnmatsburkar fanns det i parti och minut, hmmm det känns som om det var ett tag sen någon åt barnmatsburkar här. Och en och annan grej som passerat bäst-före-datumet hittade jag också....närmare bestämt 3 kassar!!!!!!!! Det äldsta jag hittade var en kakao som gått ut -03!!!!!!!! Det var ett tag sen va? Ja nu är det näst intill tomt i skåpet, och rent och snyggt.

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Hej på dig :)

Dagens fråga i bloggen lyder: Har du någon favoritdryck? ;D

Ha det gott!
» http://cigaro.blogg.se

2008-03-09 @ 17:41:39
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0