Det blev en kille!

Ja man får grattulera hela familjen Lingemark som ännu en gång har lyckats få till en perfekt liten kille. Och det var två stolta storebröder som jag mötte i morse på dagis då jag lämnade mina två sötnosar. GRATTIS!

 Min stora lilla kille tycker inte alls om att bli lämnad på Taxen just nu, han blir så lessen när det är dags att säga hejdå och han gråter så det skär i mamma hjärtat. Och nu har jag hans ord ringandes i öronen när han skriker miiin maaaammmmaaaaa!!!!!!!! Nä det kännds inte roligt att lämna honom på dagis när det är såhär. Det är bara att hålla en tumme för att det är kortvarigt och att det snart ska gå bra igen.

Själv så ska jag rejsa iväg till jobbet snart, jag har en låååång dag framför mig. Slutar inte förrän kl 20.00, och då lär jag vara helt manglad i skallen. Och tyvärr så får barnen en lång dag på dagis idag igen, och det känns verkligen pest. Men förhoppningsvis så blir det bättre resten av veckan.

Kommentarer
Postat av: Katja

Stackars lilla Emil, inte lätt med stora förändringar alltid. Usch, hur härdar man mammahjärtat mot sånt liksom.

2008-05-28 @ 00:19:34
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0