En liten stund i solen i alla fall.....

Det var en sovande familj som jag lämnade hemma i morse när jag gick till jobbet och jag smög iväg så tyst jag bara kunde, och för en gångskull så var det faktiskt ingen som vaknade.

Tiden på jobbet gick fort då jag hade något för händerna hela tiden, så vips var klocka 15 och jag fick åka hem.
Nicke och barnen hade just varit ute i vår värmen och ätit glass och var hemma för att hämta fotbollen, men han saknade någon sorts nippel till den så det gick inte att pumpa upp den. Så vi tog med två andra bollar och gick ut på gräsmattan och skulla kicka lite boll. Men Emil och Ger tyckte att det var roligare att springa upp för slänten och släppa ner bollarna och sen springa efter, ja det är mycket spring i deras små ben. Jag och Nicke fick i lugn och ro sitta på den lilla klippan och mysa i solen innan barnen ville vidare. Vi tog en promenad till affären och handlade lite tacos och gick hem och åt med god aptit.

I morgon är en ny vecka och en stor dag för Emil då han börjar på Taxen, stor-kille-avdelning som han själv kallar det. Min stora lilla kille.

Kommentarer
Postat av: Katja

Det kommer säkert gå jättebra. Han verkar vara självständig och tuff så det blir nog inte problem. Även om det kanske är jobbigt för mamsen med förändringar ;-)
Puss

2008-05-05 @ 00:41:22
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0