Försök till shoping

I dag hade jag tänkt att strö lite pengar omkring mig och handla lite kläder till mig själv. Men hur jag än försökte så hittade jag mig själv på barnavdelningen klämmandes och kännandes på barnkläder. Och på H&M var jag t.o.m på väg till kassan med en hel trave med kläder som INTE var i min storlek.......men jag han hejda mig och hängde tillbaka vart plagg på sin plats och smög tillbaka in på damavdelningen. Men jag hittade inget jag ville ha, och letandet var dessutom sådär halvhjärtat. Men det blev en fika och sen lite sushi!!!!!!

Hittade en ny brud och bröllop tidning som jag givetvis köpte mig. Och nu är jag djupt förälskad.....i en ny klänning. Ringde t.o.m butiken och frågade vad den kosta, och det bästa av allt är ju att den var ju inte ens dyr, ca 4000 kr. Och jag var välkommen in i butiken för att pröva den när hellst jag har lust. Åhhh jag blir alldeles matt och vill haaaaaa, måste nog åka dit någon dag.

Så fort hela min familj är hemma så åker vi till Morgongåva över helgen. Hanna konfirmeras i morgon och på söndag är det morsdag, så vi får se hur länge vi stannar. Skulle ju egentligen jobbat på söndag men nu blev det ändrat eftersom jag ska gå på ortoped mottagningen fram till semestern, och det ska bli så spännande och kul att det liknar ingenting.

Kommentarer
Postat av: Värdinnan

"Vi får se hur länge vi stannar"? Det är väl snarare "vi får se hur länge vi FÅR stanna"... ;-)

2008-05-23 @ 13:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0