GRATTIS

Ett stort grattis till min läckerbit Nicke som idag fyller 40 år, pussar i massor till dig mitt hjärta.

Ett leende spreds på hans läppar då han fick sin pressent i morse, en SPA-weekend tillsammans med hans fantastiska blivande fru. Barnen lämnar vi hemma med moster Maarit så dom går det ingen nöd på heller. Så nu räknar vi ner till 31 maj, tur det inte är så långt kvar.

Och Emil blev lite besviken då det inte fanns någon grön tårta redan på morgonen. Hade inte tänkt att fixa någon tårta till i dag heller eftersom vi ska ha kalas på lördag, men se det gick inte Emil med på. Så det är bara att ta en promenad till Figges med barnen efter dagis och styra upp det här.

Kommentarer
Postat av: En av Nickes blivande svägerskor

Till NICKE: GRATTIS på den stora dagen! Nu blir du gubbe eller herre eller vuxen eller vad du nu blir - GRATTIS!!!
Emil har rätt, självklart skall ni äta grön tårta idag. Han vet att när man fyller åt äter man grön tårta så det så...lika envis som sin mor eller?

2008-05-12 @ 13:59:23
Postat av: En annan svägerska-to-be

Jag tycker man ska äta chokladtryffel på sin födelsedag, visst tycker du också det Nicke? Grattis igen!

2008-05-12 @ 19:38:19
Postat av: Katja

Grattis på födelsedagen grabben ;-) Hoppas din 20 års dag blir kanon ( såg att det blev lite galet med åldern igår ) och puss till min ljuva duva.

2008-05-12 @ 21:36:07
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0