Kalas dax

Nu har Nicke haft nästan en vecka på sig att bearbeta att han blivit 40, så idag är det dags för stort kalas. Vissa i våran omgivning behöver ju ca 6 månader på sig att bearbeta sin 40-års dag innan man kan klara av att offentliggöra det.....ingen nämnd  *tam ta tam trummar lite med fingrarna och himmlar med ögonen*

Gårdagkvällen var  MYCET trevlig. Jag och Lenita gick först och käka indiskt och sen gick vi på bio och såg What happens in Vegas, och som vi skrattade den var galet kul och jag trodde att Lenitas bebis skulle komma ut av allt gapflabbande.
Fnittrig, mätt, nöjd och belåten med kvällen så kom jag hem vid 23.30.

Och idag  är det alltså dags för kalas, så förmiddagen har fyllts med städning och handling, nu ska man själv bara få ordning på sin vackra nuna och sen är det bara att njuta av resten av dagen i sällskap av vänner och familj och lite vin och god mat, det ser jag fram mot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0