Körigt

Idag har jag haft en överdjävlig dag på jobbet, milt sagt. Jösses vi har slitit hund, tunga och multisjuka patienter högt och lågt, den ena sämre än den andra. En sån dag då det är skönt när klockan blir 15 och det är dags att gå hem.

Väl hemma så mötte jag resten av min familj och vi gick till Figges och käkade glass i stora lass och njöt av denna strålande sommar dag som vi har idag. Vi orkade inte fixa någon avancerad mat idag så det fick bli mini-pizzor dvs varma mackor, och ja de slank ju ner. Vi passade på att njuta av kvällssolen på balkongen en stund i stället för att glo på tv, ja man får ju passa på att vistas där nu innan det blir sommar på riktigt för då går det ju inte att sätta sin fot där ute för det blir hett som i en bakugn.

Nu är det Madicken på tv som trollbinder båda barnen sen är det hög tid för natti natti, och jag undrar hur jag ska klara av att hålla mig vaken när jag lägger Gry, för jag är så trött att jag håller på att gå i bitar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0